Klasa II
Realizowane projekty i innowacje w klasie II
Innowacja "STEAM w edukacji wczesnoszkolnej" realizowana w klasie II ma na celu wszechstronny
rozwój poprzez integrację: nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki. Podstawowe cele to:
1. Rozwój umiejętności naukowych i technicznych.
2. Stymulacja kreatywności i innowacyjności.
3. Wzmacnianie umiejetności rozwiązywania problemów.
4. Zachęcanie do współpracy i pracy zespołowej.
5. Integracja sztuki z nauką.
Program podzielono na moduły, które realizować będziemy w bieżącym roku szkolnym.
Uczniowie klasy II ochoczo przystąpili do wspomnianego projektu. Od pierwszych dni
września poszukując swoich talentów artystycznych, naukowych,
matematycznych oraz obchodząc "Dzień Kropki" przystąpili do realizacji modułu I pod tą samą nazwą.
W ramach tego zadania wykonywali następujące tematy;S- Nauka (Science) Mikroskopowe kropki.
T- Technologia (Technology) Cyfrowa sztuka kropkowa.
E- Inżynieria (Engineering) Konstrukcja kropkowego mostu.
A- Sztuka (Arts) Kropkowe obrazy inspirowane sztuką Aborygeńską.
M- Matematyka (Mathematics) Kropkowe wzory i figury.